Kalendarze firmowe

Jednym ze możliwości, w jakie aktualnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym schemacie i na potrzeby różnorakich firm. Nie trudno się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać niedużych karteczek.



Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze bardzo często nosi się w portfelach. Choć trzeba przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Nadal natomiast można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą także wyglądać przeciwnie. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, ale i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się także kalendarze książkowe dla firm. Takie natomiast najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy albo jej właściwym klientom i kontrahentom. Nie można zakupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te w każdej chwili drukuje się tylko na zamówienie. W pewnych przypadkach takie kalendarze dokładane są do produktów firmowych jako gratisy, ale to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Zobacz także: http://www.kalendarze-trojdzielne.eu.