Terapia rehabilitacyjna świetnym rozwiązaniem dla pacjentów po kontuzji

Po bardzo groźnym wypadku powinniśmy sobie zagwarantować najlepszych rehabilitantów. Tak było w moim przypadku. Bo nigdy zresztą wcześniej nie spodziewałem się, że znajdę się w takiej trudnej sytuacji życiowej. Dodatkowym zmartwieniem była depresja, która pojawiła się natychmiastowo ponieważ takie akurat mam skłonności. Przypadkowo uczestniczyłem w wypadku komunikacyjnym, który skończył się dla mnie połamanymi nogami , a ponadto żebrami.



W dodatku jeszcze doszła tutaj kontuzja mózgu. Ucierpiał także kręgosłup. Przez długi czas nie wiedziałem poprawnie co ze sobą zrobić. Leżałem w szpitalu nieruchomo i rozmyślałem wyłącznie o wszystkich najbardziej negatywnych scenariuszach. Na szczęście pojawił się bardzo dobry lekarz, który zapoznał mnie z innymi pacjentami. Bardzo szybko stworzyliśmy grupę wsparcia w zakresie pomocy psychologicznej. Dzięki temu mogliśmy regularnie analizować wszystkie najbardziej istotne działania medyczne i przygotować się do terapi, którą daje gdański rehabilitant . Sama jednakże fizjotrapia była już nastawiona na bardzo indywidualne działanie. Właściwie każdy przecież miał inne kontuzje , a dodatkowo inne złamania. To właśnie zadecydowało tutaj o indywidualnym podejściu.

Rehabilitacja musiała być przygotowana pod kątem każdego potencjalnego pacjenta. Z tego właściwie byłem bardzo zadowolony. Udało się opracować razem z takim masującym i doświadczonym rehabilitantem wszystkie bardzo ważne ćwiczenia rehabilitacyjne. Przekazał mi również tutaj pewną radę życiową - coś co cię nie zabije to wzmocni. Wtedy właśnie zrozumiałem, że poprawnie szybko mogę się pozbyć stanów depresyjnych. Wstąpił we mnie duch walki. Zacząłem regularnie dzień w dzień ćwiczyć i to bardzo intensywnie. Bez wątpienia nad wszystkim czuwał fizjoterapeuta, abym znowu nie przesadził i przykładowo nie złamał ponownie nogi lub ręki.

Potem wszedłem w posiadanie wszystkich najważniejszych podręczników rehabilitacyjnych, ponieważ przyszedł moment na absolutnie już indywidualne ćwiczenia.

Chodziło o samodzielne ćwiczenia realizowane każdego dnia w domu. Właśnie tym wszakże kończy się każdorazowo taka fachowa rehabilitacja. Trzeba przygotować się na intensywne funkcjonowanie, by doprowadzić organizm do porządku. Bardzo szybko zresztą można tutaj wyrobić sobie niewątpliwe metody pracy, które będą nastawione na nasz organizm. Nasze ciało jest w każdej sytuacji do pewnego stopnia inne, zatem trzeba tutaj wiedzieć, czego oczekują nasze mięśnie , a dodatkowo kości. Jakiś czas też chodzę teraz na rehabilitację do punktu rehabilitacyjnego, gdzie jest oceniany stan fizyczny , a dodatkowo psychiczny. W ten sposób wiem, że wszystko jest u mnie w porządku i świetnie wykonuję ćwiczenia.
Warto zobaczyć: https://www.naszarehabilitacja.pl/fizjoterapeuta-pawel-michalowicz-gdansk-masaz-sopot,gdansk.html.