Reklama na kalendarzu

W dobie marketingu i ogromnej potrzeby pozyskiwania klientów, nacisk kładzie się na intensywne reklamowanie swoich usług. Potencjalny nabywca tym bardziej skory jest do zakupu, im lepiej zna firmę (a przynajmniej kojarzy). Dlaczego aby zatem nie wykorzystać tego i zamiast ulotek dać mu gratis, z którego będzie korzystał i który będzie mu przypominał o naszej firmie? Producent kalendarzy daje możliwość alternatywę nadrukowania na kalendarz reklamy bądź logo przedsiębiorstwa.



Klient z całą pewnością zapamięta przedsiębiorstwo i w razie czego skorzysta z jego usług, no bo w końcu będzie widywał je dzień w dzień, podczas sprawdzania daty. Kalendarze trójdzielne to doskonały prezent nie tylko w formule B2C, niemniej jednak też B2B - są świetnie widoczne i nadają się do większych wnętrz. Płynie z tego kilka korzyści. Po pierwsze, możliwe że nasza firma zainteresuje kogoś pracującego w pomieszczeniu i skorzysta z naszych usług. Po drugie, klienta firmy z naszym kalendarzem może zainteresować marketing i przejrzy naszą ofertę. W związku z powyższym produkcja kalendarzy trójdzielnych jest idealną dźwignią do pozyskiwania klientów - pozwala za stosunkowo mały wkład pieniężny intensywne, codzienne oddziaływanie i zachęcanie do sużywania oferty firmy. Pozytywną właściwością jest też dyskrecja i delikatność tej promocji. Ile razy zdarzało się, że nachalna w formie i częstotliwości przekazu marketing zapadała w pamięci, niemniej jednak skojarzenia z nią były skrajnie negatywne. Jedyne do czego taka reklama zachęcała, to do omijania szerokim łukiem danego sklepu. Kalendarze trójdzielne reklamowe można wykorzystać przy różnego rodzaju eventach, także jako formę nagrody za konkurs. W teraźniejszych czasach prawie każde przedsiębiorstwo będzie miało gadżety tego typu na swoim zapleczu, bo jest to jeden z najłatwiejszych sposobności na dokonywanie coraz większej liczny transakcji i uzyskanie przychodu na wystarczającym poziomie.
Zobacz także: http://www.aldo-kalendarze.pl/projektowanie-kalendarzy.